پارافریز مقاله

موسسه نوبیسا خدمات خود را در زمینه پارافریز مقاله به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی به‌صورت کاملاً تضمینی با ارائه گزارش از سایت مدنظر به دانشجویان و محققین عزیز ارائه می‌نماید. این مجموعه با در نظر گرفتن سختگیری‌های مجلات علمی در خصوص سرقت ادبی سعی نموده است تا خدمات پارافریز مقاله را به بهترین شکل ممکن و با کاهش درصد تشابه به درصد مدنظر امکان پذیرش مقالات شما را افزایش دهد.

پارافریز مقاله

چنانچه برای تکمیل فرم سفارش نیاز به راهنمایی دارید با ما تماس بگیرید.

پارافریز مقاله با هدف کاهش میزان درصد مشابهت محتوای آن با منابع مشابه دیگر انجام می‌گیرد. به‌طورکلی پارافریز به تغییر یک جمله یا پاراگراف به‌گونه‌ای دیگر که مفهوم و معنای اصلی آن حفظ شود اما از لحاظ نگارشی متفاوت ازجمله اصلی باشد گفته می‌شود. باید دقت داشت که پارافریز مقاله با خلاصه کردن مقاله تفاوت دارد. هدف خلاصه‌نویسی مقاله حذف بخش‌های غیرضروری آن است؛ اما در پارافریز مقاله به بیان محتوای آن از دیدگاه خود می‌پردازیم. درواقع در پارافریز مقاله تغییر اندازه جمله یا حجم محتوا مهم نیست زیرا هدف اصلی آن رفع تشابه جمله با منبع اصلی آن است. ازاین‌رو در پارافریز مقاله بایستی با دقت و توجه بالایی تغییرات را اعمال کرد تا جمله مفهوم اصلی خود را از دست ندهد. امروزه تمامی مجلات علمی و معتبر دنیا از دانشجویان و محققینی که مقاله خود را برای چاپ به آن‌ها ارسال می‌کنند گزارش سرقت ادبی درخواست می‌کند و یا خود مجله آن را بررسی می‌نماید و در صورت بالا بودن میزان سرقت ادبی مقاله درخواست پارافریز آن را می‌کند. معمولاً درصد تشابه موردقبول مجلات متفاوت است و نبایستی درصد تشابه مقاله از این میزان فراتر باشد.

با نوبیسا در ارتباط باشید

موسسه نوبیسا آماده پاسخگویی به سؤالات و سفارشات شما عزیزان است. از طریق مسیرهای ارتباطی زیر می‌توانید با کارشناس بخش پارافریز در ارتباط باشید و سؤالات خود را در خصوص قیمت و زمان تحویل، گارانتی و کیفیت و نحوه ثبت سفارش پارافریز مطرح نمایید.